субота, 13 травня 2017 р.

Рідне. Найрідніше. Найдорожче. Все, що змалку в серці бережу, людям я при зустрічі скажу

Ще в перід дородоплемінного ладу східні словяни на території України використовували символічні знаки. Ними для вирізнення роду, чи окремих знатних родин, могли бути зображення хреста, геометричних фігур. Дещо пізніше на гербах бачимо небесні тіла, рослини, тварини.      
         Така символіка зумовлювалась тим, що кожен рід обожествляв для себе якийсь знак, рослину, тварину.
         Такі символи є і в нашого українського народу, які стали вирізнти, нас українців, з поміж інших народів. Народні символи, також, стали оберегами, святинями.
         Національна символіка – це, перш за все, символіка народна. Вона відображає основні віхи в житті людини, позначає у переважній більшості щось добре, світле, життєстверджуюче.
         Віддавна символами українців є народні вишивки, пісні, страви, інструменти, птахи, вінки, писанки, дерева, квіти та навіть відомі люди, які доклали багато своєї праці для розбудови і розвитку нашої незалежної України.
         Кожна людина повинна знати те, що дороге було її прадідам. Хтось з великих сказав: «Щоб побудувати правильне майбутнє треба добре зрозуміти суть минулого».
         Учні 4 класу взяли за гарну традицію розповісти про символи українського народу на сторінках  усного журналу. Адже, традиція – це частинка нашого минулого, якій ми допомагаємо перебратися в майбутнє.
З 24 квітня по 28 квітня у ЗОШ І-ІІІст. с.Висипівців відбувся усний журнал "Народні символи України"
Учні 4 класу кожного дня розповідали присутнім про "Народні символи України" на п'ятьох сторінках усного журналу.
В понеділок на сторінці першій, учні розповіли про символ українського народу-хліб.
В вівторок на сторінці другій, учні розповіли про великодні писанки та крашанки.
У середу на сторінці третій, учні розповіли про українські рушники.
У четвер на сторінці четвертій учні розповіли про українську пісню.
У п'ятницю на сторінці п'ятій учні розповіли про український віночок.
Усі учні доклали багато зусиль, щоб провести журнал.

Вчитель початкових класів Котовська Галина Євгенівна

спеціаліст І категорії







четвер, 23 березня 2017 р.

Метод проектів на уроках трудового навчання

Творчість - це  завжди цікаво та прекрасно!



           Вчитель початкових класів Котовська Галина Євгенівна 

понеділок, 20 березня 2017 р.

Метод проектів на уроках природознавства

      Метод проектів у сучасній початковій школі втілює ідею індивідуалізації навчального процесу та розвивального навчання. Cаме в процесі проектної діяльності на уроках природознавства формуються дослідницька, інформаційно-комунікативна, соціальна, громадянська, загальнокультурна, здоров'язбережувальна компетентності.
      Учні 4 класу закінчили вивчати тему "Природа материків та океанів. Дізналися про населення  Землі, найбільші країни світу, столиці.
Ознайомилися з фізичною картою світу та назвами океанів та материків ,  частин світу, особливостями рослинного та тваринного світу.  Навчилися працювати з контурною картою, електронними ресурсами .  Набули знань та вмінь у порівнянні природи материків та океанів. Навчилися встановлювати взаємозвязки між географічним розташуванням  океанів і материків та особливостями їхньої природи. Усвідомили необхідність охорони природних багатств материків та океанів. 
На завершення вивченої теми учні написали контрольну роботу та виконали проекти                   «Материки , океани та частини світу на географічних картах» , « Подорож Австралією»


                               Вчитель початкових класів  Котовська Галина Євгенівна